http://scmplayer.net/

2013. november 3., vasárnap

Story of my life



                                                 
                                 Story of my life

Sziasztok! Nem résszel jelentkezem jelenleg,de ugyebár ma jelent meg a SOML klipp és erről írok egy tömör véleményt.




Elsősorban is aki directioner biztos sírt és kirázta a hideg. Velem is megtörtént, néztem a klipp-et sírtam és minden egyes szónál egyre jobban rázott ki a hideg,de amikor megpillantottam Louist és  a nagyszüleit egyik pillanatban ott voltak másikban eltűntek  amikor körbenézett az hatott rám a legjobban,annál a résznél sírtam a legjobban. Ugyebár ha belegondolsz 20-25 év múlva a szüleid nem biztos, hogy veled lesznek és nagyon rossz érzés akár belegondolni is. De ha belegondolsz mindegy mióta vagy directioner, de a srácok megváltoztatták az életedet. És az legyen az eszedben, hogy nem kell szégyellned nincs miért. A legszürkébb napodon is képesek megmosolyogtatni a videó naplóik  a számaik vagy akármi más ami velük kapcsolatos. A lényeg, hogy szeresd őket úgy ahogy vannak és tartsunk össze. Ha belegondolsz hogy egy kisebb rajongói táborból most mekkora lett és ez csupán 3 év alatt. Elképesztő volt ez a videó és szerintem mindenki elgondolkozott a lényegén.  De a videó egyszerűen tökéletes és megunhatatlan.



Ennyi lett volna az én nyilatkozatom a videóról. Nézzétek,frissítsétek az oldalt. Döntsük meg a rekordot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése